pondělí 13. června 2016

Pár slov k úvodu

Obrázek docela nesouvisející. Nemám moc naskenovaných a upravných obrázků. I když ve skicáku je pořád dost nepublikovaného. To je ale škoda...

Kamarádi, založila jsem si nový blog!
Měla jsem blogy už od základní školy. Víceméně deníčkové a obrázkové.
Nevím, do jaké míry bude deníčkový tento. Spíš bych možná trochu chtěla mluvit o příběhách a o postavách a takových věcech. Hlavně plánuji přidávat obrázky a psát o nich víc, než o nich píšu na tumblr. Kdyby to někoho zajímalo.

To je tak všecko do úvodu.

Momentálně bych se měla spíš učit na státnice. Tak se k tomu asi vrátím.

Doufám ale, že tohle není jediný článek, který tady publikuji.


Já Evžen Hurikán aka Yonetee a tak dál.

4 komentáře:

  1. Ahoj! Také doufám, že to nebude jediný článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jak se mi po tom stýská. Z blogový party nikdo nebloguje. :) Teda Skye jo, ale ještě míň, než já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to hrozný. Já to vzdala hodně proto, že jsem si na blog vždycky psávala hrozně osobní věci a teď, když je můj reálný svět tak propojený s mojí internetovou existencí, není už možné dál fungovat takovým způsobem. Uvidím, jestli to umím i jinak.

      Vymazat