středa 15. června 2016

23


Dnes mám narozeniny. Je mi 23 let.

Rok 23 musí být jeden z nejlepších.
Musí to být rok, kdy budu nejvíc kreslit a nejvíc se posunu. Protože až mi bude 24, musím být už strašně dobrá.

Chtěla jsem si pro tuto příležitost nakreslit obrázek s Claudem. Protože má něco společného s číslem 23. A protože o svých devatenáctinách jsem si nenakreslila Larse a je mi to dodnes líto. Čísla pro mě vždycky hodně znamenala. Datumy, dny, shromažďování vzpomínek.

Stalo se, že je na obrázku i Mint. Claude by byl radši, kdyby mu dal pokoj. Kdyby byl na chvíli zticha a nezahrnoval ho těmi nesmysly, co si přečetl v knize o léčení. Není si vlastně jistý, jestli má Minta rád. Asi ano, svým způsobem. Ale všecky pozitivní emoce převažuje to, jak strašně mu občas leze na nervy. Hlavně kvůli tomu, jak neposlouchá. Kdo je pak hlava rodiny?

Omlouvám se za nekvalitní mobilovou fotku obrázku. Až se dostanu ke scaneru, tak bude nahrazena.

2 komentáře:

  1. Já den doufám, že ti to vyjde. :) Ten rok posunu pro mě měl být 15, což se nestalo, ba naopak. :D Ale tobě to vyjde určitě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jooo... dík. Snad jo. Ale známe se, viď. Uvidíme. (Ehm, nadužívm floskule, ok)
      Musí to být. :D

      Vymazat